obsah
|
zápatí
E-ZAK SMART
www.ezak.cz
+420 538 702 719
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Dodávka a instalace zařízení ETCS pro železniční kolejová vozidla Stadler GTW ZLK
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Dodávka a instalace zařízení ETCS pro železniční kolejová vozidla Stadler GTW ZLK
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem Veřejné zakázky je uzavření smlouvy, na jejímž základě bude vybraný dodavatel realizovat dodávky a následnou instalaci mobilní části ETCS aplikační úrovně Level 2 (L2) vyhovující základní normě 3 (Baseline 3) ve verzi 3.6.0.
Předmět plnění bude instalován do již existujících železničních kolejových vozidel, které jsou již nyní v běžném provozu. Nejedná se tedy o instalaci do nových železničních kolejových vozidel.
Vozidla jsou vybavena vozidlovou částí národního vlakového zabezpečovače typu LS 06 výrobce AŽD Praha a.s. Pro spojení v síti GSM-R je na vozidle instalována lokomotivní souprava VS67 výrobce T-CZ, a.s. Na vozidle je dosazena souprava elektronického rychloměru řady RE1xx. Součástí je odolná záznamová paměť řady CPSM, která zajišťuje plnění požadavku standardu EN 62625. Výrobce TRAMECo Systems, s.r.o..
Více viz ZD.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://smart.ezak.cz)
Kontakt:
Mgr. Ing. Matúš Holubkovič
e-mail: matus.holubkovic@havelpartners.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
jednací řízení s uveřejněním zahájené oznámením
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum pro žádosti o účast:
04.12.2025 10:00
Datum pro předběžné nabídky:
Datum předložení nabídky:
Datum zahájení:
10.10.2025 18:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických předběžných nabídek:
Ano (elektronické předběžné nabídky přes E-ZAK)
Příjem elektronických nabídek:
Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © E-ZAK SMART
Zpracování osobních údajů
Ceník
VOP
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software