obsah
|
zápatí
E-ZAK SMART
www.ezak.cz
+420 538 702 719
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Instalace tepelných čerpadel a modernizace zdrojů chladu za účelem využívání odpadního tepla – DČP č. 1: Zdrojová část
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Instalace tepelných čerpadel a modernizace zdrojů chladu za účelem využívání odpadního tepla – DČP č. 1: Zdrojová část
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění Veřejné zakázky je dodávka a uvedení do provozu nových chladicích kompresorů a nových tepelných čerpadel pro využití odpadního tepla do dvou hlavních strojoven chlazení (dále „energocenter“) v rámci místa realizace, jejich řádné uvedení do provozu a záruční servis po dobu prvních 30 tis. motohodin pro každý z dodaných strojů. Přesný počet a parametry požadovaných strojů jsou specifikovány níže a dále v zadávací dokumentaci.
Předmět plnění Veřejné zakázky, včetně technických podmínek, je podrobně vymezen v návrhu Smlouvy o dílo (dále jen „Smlouva“), jehož závazný vzor je přílohou č. 1 ZD.
Účastník je povinen při zpracování nabídky vycházet ze všech informací a podkladů, které jsou součástí ZD a Smlouvy, a to včetně informací uvedených v rámci přílohy č. 9 této ZD – Věcně technické podklady.
Více viz ZD.
Místo plnění:
Kraj Vysočina
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://smart.ezak.cz)
Kontakt:
Mgr. Ing. Matúš Holubkovič, advokát
Email: matus.holubkovic@havelpartners.cz
Tel.: +420 545 423 111
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
jednací řízení s uveřejněním zahájené oznámením
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum pro žádosti o účast:
12.12.2025 16:00
Datum pro předběžné nabídky:
Datum předložení nabídky:
Datum zahájení:
31.10.2025 16:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických předběžných nabídek:
Ano (elektronické předběžné nabídky přes E-ZAK)
Příjem elektronických žádostí o účast:
Ano (elektronické žádosti přes E-ZAK)
Příjem elektronických nabídek:
Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © E-ZAK SMART
Zpracování osobních údajů
Ceník
VOP
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software