obsah
|
zápatí
E-ZAK SMART
www.ezak.cz
+420 538 702 719
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
„Odkanalizování obce Nová Ves“
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
„Odkanalizování obce Nová Ves“
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je výstavba nové splaškové kanalizační sítě včetně odboček z kanalizačního řadu.
Orientační kapacity stavby
- nová gravitační splašková kanalizační síť v celkové délce 5.110 m
- nový výtlačný řad v celkové délce 3.671 m
- 1x čerpací stanice (nová)
- 1x čerpací stanice (výměna technologie u stávající ČS)
Přesné vymezení stavebních a montážních prací je obsahem projektové dokumentace a soupisů stavebních prací,
dodávek a služeb s výkazem výměr, které jsou samostatnými přílohami zadávací dokumentace (dále jen „ZD“).
Vybraný dodavatel zajistí v případě potřeby správní rozhodnutí pro případnou uzavírku dotčených komunikací a její realizaci, včetně zpracování a projednání projektu dopravního značení. Po dobu výstavby musí být přes staveniště umožněn průjezd vozidlům záchranné služby, požární ochrany a umožní svoz komunálních dopadů. Přes staveniště musí být zajištěna průchodnost pro pěší. Přes staveniště musí být zajištěna průchodnost pro pěší.
Vybraný dodavatel je ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly a zavazuje se ve spolupráci s objednatelem poskytnout kontrolním orgánům jakékoliv dokumenty vztahující se k realizaci projektu a spolupracovat se zadavatelem především v oblasti propagace projektu a zpracovávání podkladů nezbytných pro administraci projektu v rámci dotačního programu MZE.
Vybraný dodavatel se dále zavazuje uchovávat veškeré originální dokumenty související s realizací projektu veřejné zakázky po dobu stanovenou v právním aktu o poskytnutí podpory nebo závazných předpisech upravujících oblast zadávání veřejných zakázek, nejméně však po dobu 10 let od finančního ukončení projektu.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://smart.ezak.cz)
Kontakt:
Lukáš Hošek, e-mail: hosek.lukas88@seznam.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
užší řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum pro žádosti o účast:
18.08.2020 15:30
Datum předložení nabídky:
16.10.2020 14:30
Datum zahájení:
22.07.2020 10:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © E-ZAK SMART
Zpracování osobních údajů
Ceník
VOP
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software