DBID: 343
Systémové číslo: P25V00000073 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2025-062758
Datum zahájení:
06.11.2025
Žádost o účast podat do: 15.12.2025 09:30
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Technické zajištění kybernetické bezpečnosti a odolnosti prostřednictvím pořízení a implementace poptávaných nástrojů
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem je zajištění tzv. Disaster Recovery (dále jen „DR“) řešení a zálohovací infrastruktury, přičemž tato část plnění se dále sestává z:
a. Virtualizačního DR clusteru vč. související LAN infrastruktury a poskytnutí VMware licencí pro zajištění kompatibility se stávající provozovanou virtualizační platformou;
b. Dodávky a nasazení Software pro replikaci provozovaných virtuálních serverů,
c. Dodávky a implementace zálohovacího řešení (Software pro zálohování, Úložiště pro zálohování),
d. Zajištění odděleného datového trezoru - Vault (hardware pro zálohování, zálohovací server, server pro Data Mover, zabezpečené objektové úložiště, LAN switche)
e. Implementačních služeb pro celé poptávané řešení,
Poskytnutí služeb datového centra.
Podrobný popis požadavků na předmět plnění je obsažen v dokumentu technické specifikace - Příloha č. 2 ZD
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
jednací řízení s uveřejněním zahájené oznámením
Důvod použití jednacího řízení: Podmínky pro konání JŘSU jsou v daném případě splněny, když jsou naplněny důvody ust. § 60 odst. 1 písm. a) i b) ZZVZ, když Zadavatel poptává komplexní řešení v oblasti ICT, které nelze uspokojit bez úpravy na trhu dostupných řešení dle potřeb a podmínek Zadavatele. Plnění se skládá z více částí, jež je potřeba navrhnout a implementovat. Samotný návrh požadovaného celku bude rovněž součástí nabídky dodavatelů.
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
90 000 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: RegioJet a.s.
IČO: 28333187
Poštovní adresa: náměstí Svobody 86/17
60200 Brno
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://smart.ezak.cz)